الشیخ النمر الشیخ النمر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 31798
تعداد کل یاد داشت ها : 13
آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 10:54 ع
درباره
135[54]

ای شقایق‏های آتش گرفته، دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را در خود دارد؛ آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید؟ سید شهیدان اهل قلم ،سید مرتضی آوینی .................... کانون فرهنگی پژوهشی شهدا و دفاع مقدس دانشگاه مازندران
ویرایش
جستجو
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها

زندگینامه شهید سید مرتضی آوینی از زبان خودش   

من بچه شاه عبدالعظیم هستم و درخانه‌ای به دنیا آمده و بزرگ شده‌ام که درهر سوراخش   که سر می‌کردی به یک خانواده دیگر نیز برمی‌خوردی .

اینجانب - اکنون چهل و شش سال تمام دارم. درست سی و چهار سال پیش یعنی، درسال 1336 شمسی مطابق با 1956 میلادی در کلاس ششم ابتدائی نظام قدیم مشغول درس خواندن بودم. در آن سال انگلیس و فرانسه به کمک اسرائیل شتافته و به مصر حمله کردند و  بنده هم به عنوان یک پسر بچه 12-13 ساله تحت تأثیر تبلیغات آن روز کشورهای عربی یک روزی روی تخته سیاه نوشتم: خلیج عقبه از آن ملت عرب است. وقتی زنگ کلاس را زدند و همه ما بچه‌ها سر جایمان نشستیم اتفاقاً آقای مدیرمان آمد تا سری هم به کلاس ما بزند. وقتی این جمله را روی تخته سیاه دید پرسید:« این را که نوشته؟» صدا از کسی درنیامد من هم ساکت ، اما با حالتی پریشان سر جایم نشسته بودم.

ناگهان یکی از بچه‌ها بلند شد و گفت:« آقا اجازه؟ آقا، بگیم؟ این جمله را فلانی نوشته و اسم مرا به آقای مدیر گفت. آقای مدیر هم کلی سر و صدا کرد و خلاصه اینکه: «چرا وارد معقولات شدی؟» و در آخر گفت:« بیا دم در دفتر تا پرونده‌ات را بزنم زیر بغلت و بفرستمت خانه.» البته وساطت یکی از معلمین، کار را درست کرد و من فهمیدم که نباید وارد معقولات شد.

ادامه مطلب...



      





      



پیامهای عمومی ارسال شده

+ شیخ نمر http://tazeh.net/al-nimr/



+ حامد زمانی در پی انتشار این سرود در یادداشتی نوشته است: قطعه «تحریم» واکنشی بود در قالب موسیقی به گزافه‌گویی‌های دشمن و نیز در جهت حمایت از حق ملت ایران و گوشزد کردن این نکته که هدف ملت حزب‌الله جز سیر الی الله نبوده و جز از او مزد نمی‌گیریم و تمام رنگ و لعاب‌های دنیوی را برای نیل به مقصودمان زیر پا خواهیم گذاشت.

+ کلیپ تحریم با صدای حامد زمانی

+ حقوق بشر // شورای امنیت !!!



+ المپیک 2012 لندن -> کشتار مسلمانان میانمار



+ داماد حضرت زهرا سلام الله علیها



+ دیالمه ، حوزه ، داروسازی ، سیاست ، شهادت ...



+ دیالمه ، حوزه ، داروسازی ، سیاست ، شهادت ...



+ دیالمه ، حوزه ، داروسازی ، سیاست ، شهادت ...



+ دیالمه ، حوزه ، داروسازی ، سیاست ، شهادت ...